.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟

* از دکتر ولایتی به عنوان اصلی ترین گزینه برای سخنگویی گروه 8+7 نام برده می شود. اگرچه نام آقایان حداد و زاکانی هم مطرح شده است.

*شنیده ایم محمد خاتمی در جلسه ای با حضور تعدادی از اعضای مجمع روحانیون اعلام کرده بنده سفت و سخت طرفدار بازگشت به نظام و حضور در انتخابات مجلس هستم. وی همچنین تاکید کرده بنده بر خلاف برخی آقایان! معتقدم در انتخابات سال 88 تقلبی صورت نگرفته است.

*در یکی از جلسات جریان انحرافی مطرح شده که باید دور جدیدی از پاکسازی ها را آغاز نماییم. یکی از اعضای حاضر گفته در این مرحله باید تلاش کنیم افرادی چون زریبافان و ثمره هاشمی را به بهانه های مختلف همچون همکاری و ارتباط ثمره با باهنر حذف نماییم.

*برخی اعضای جریان انحرافی در صددند از ساخت سریالی با عنوان "سیاوش" حمایت های سنگین مالی نمایند. این افراد تاکنون به چند کارگردان معروف سینما مراجعه کرده اند اما با پاسخ منفی آنان روبرو شده اند. جریان انحرافی در صدد است این سریال را از طریق شبکه های توزیع فیلم های خانگی و شبکه های ماهواره ای پخش نماید.

*از مصیب نعیمی به عنوان یکی از گزینه های مدیر عاملی موسسه ایران نام می برند. حدود شش ماه است که این موسسه یا سرپرستی جوانفکر اداره می شود و از نظر هیات نظارت بر مطبوعات این سرپرستی غیرقانونی است.

*یکی از معاونان اسبق وزارت راه به عنوان سرپل اقتصادی جریان انحرافی با برخی از مدیران عامل بانک ها جلساتی را برگزار کرده است. این جلسات معمولا به صورت خصوصی و در ساختمانی حوالی کاخ سعدآباد تشکیل می شود. این فرد در حمایت های سیاسی و اقتصادی از امیر منصور خ (آریا) نقش موثری داشته است.

* یکی از چهره های برجسته سیاسی در جناح اصولگرایان که خود را برای انتخابات مجلس آماده می کند ، در روزهای اخیر دیدارهای فشرده ای را با نمایندگان ادوار مجلس برگزار کرده است. در برخی روزها وی با 20 نماینده دیدار داشته است.

*علیرغم انتشار اخباری درباره دبیری متکی در ستادهای انتخاباتی8+7 ، گفته می شود این دبیری موقت بوده و هنوز نهایی نشده است.

*همسر یکی از اصلاح طلبان که در خارج کشور اقدام به کشف حجاب کرده ، اخیرا درخواست طلاق خود را نیز ارائه کرده است. شوهر وی در تهران و مشغول تدریس می باشد.

*در هفته های اخیر فرمانداران جدیدی حکم مسوولیت خود را گرفته و انتصاب های دیگری هم در راه است. گفته می شود پشت پرده این انتصاب های جدید جریان انحرافی می باشد.

*از علی فلاحیان به عنوان رابط هاشمی رفسنجانی با اصلاح طلبان نام برده می شود. اصلاح طلبان با پیشنهاد حضور محسن هاشمی و یا مرعشی در این جلسات مخالفت کردند.

*علیرغم تبلیغات سنگین رسانه های آمریکایی، اسرائیلی و سعودی، در یک ماه اخیر اوضاع سوریه تقریبا آرام بوده و بشار اسد توانسته تعامل خوبی با معترضین داشته باشد. درگیری هایی که اخیرا گزارش می شود نقطه ای و به صورت عملیات های تروریستی است که علاوه بر آمریکا اسرائیل و عربستان، اردنی ها هم نقش آفرین هستند/مشرق


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.